خانه > Uncategorized > این مثلا زندگی ها….

این مثلا زندگی ها….

دارم پول میدهم به ضد چروک…پول میدهم به رژودرم …پول میدهم به هرچیزی که شاید 25 ساله نگهم دارد….تو میدانی 25 سالگی یعنی چه وقتی که مایاکوفسکی فریاد میزد:که من ولادیمیر مایا کوفسکی 22ساله تندر صدایم میدرد جهان را…آره این 22 سالگی ها هم که رفت و من اما امیدوار به 25 سالگی هایم….راستی میدانی این آدمهایی که عشق مد و لباسند آخرش عشق خدایی میشوند که میبردشان بهشت؟یعنی بهشت هیچ وقت دمده نمیشود در این روزگار پر از گوچی و ارمانی؟؟؟….عین تو که تمام شدی من هم دارم تمام میشوم لابد .من باید حالاها حالاها برای یک ذره آرامش بدوم.تو اصلا میدانی آرامش چیست؟تو که میگویم دیگر برایم مهم نیست که مخاطب دارد یا نه .دیگر حالی نمیدهد به من و ارزشهایی که هر روز دارد تمام میشود.آرام آرام.من 25 ساله دارم تبدیل میشوم به پسری 17 ساله که نوجوانی نکرده جوانی نکرده بزرگ میشود و بعدترش آقا.آقا چه خری بود ؟آقا چه خری بود وقتی که پشت هر ادعایش ژن پر مدعا ایستاده بود…این چه ژنی بود مامان؟مامان تو از کدام خاک بودی و بابا از کدام نوعش که آخرمان این شد که بمانیم به یک پیچ از زندگی و تمام!!!!!!!

دسته‌ها:Uncategorized
  1. هنوز دیدگاهی داده نشده است.
  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

