خانه > Uncategorized > معلم پیانو …شاید هم محصل گیتار

معلم پیانو …شاید هم محصل گیتار

تمام تلاشم را کرده ام که حتما و حتما به گیتارم فکر کنم.به گیتاری که باید یادش بگیرم.گیتارم را دوست دارم .خیلی زیاد .خیلی زیاد …دارم دروغ میگویم تا بتوانم کمی از نفرتهایم را کم کرده باشم .من کی گیتارم را دوست داشتم آن قدر که بروم به دنبال یادگرفتنش؟دروغ میگفتم لابد….ولی خیانت به گیتار بد است …یادم بماند که بیشتر از این خیانت نکنم .دارم به گیتاری فکر میکنم که احتمالا باید تنها دوست من شود .حیف عمری که برود برای ….نکند بشوم معلم پیانو.؟معلم پیا نو در این سرزمین پر از ساز دهنی های فراموش شده ؟

دسته‌ها:Uncategorized
  1. هنوز دیدگاهی داده نشده است.
  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

