خانه > Uncategorized > قاضی ها بازی میکنند….آدمها اما میبازند….امروز فهمیدم!

قاضی ها بازی میکنند….آدمها اما میبازند….امروز فهمیدم!

قاضی(آقای خ):تو به من و کارشناس زمین توهین کرده ای….آقای غ در گزارششان به آن اشاره کرده است…
میگویم آقای خ چه کسی به شما گفته که من توهین کرده ام…؟ایشان یعنی آقای غ اگر حرفی هم بزنند از روی خصومت است…آخر ایشان ذی نفع هس….
-چی …؟ذینفع ؟آهان حالا فهمیدم …این کلمه ات نشان میدهد که حتما به من و آقای غ توهین کرده ای…!
لحظه ای برق از سرم میپرد…با خودم میگویم کی و کجا من کلمه ذینفع را شنیده ام…؟بعد یادم می آید ذینفع کلمه ای است که بعد از مشاوره با دو وکیل با آن آشنا شده ام…وکیلهایی که بابت این زمین که متعلق به مادر خدابیامرزم است نزدیک به 4 میلیون از ما گرفته اند و تازه بابت فحاشی ای که به آن متهم شده ام حق الوکاله جداگانه ای طلب کرده اند…..
به آقای خ میگویم کلمه ذینفع نه حرف من که حرف های وکلایمان است…آقای ت و خانم الف…که ناگهان در دهانم میپرد و میگوید نه پسر خوب …مثل این که هنوز سرت باد داره…حالا برات 24 ساعت بازداشت میزنم تا دیگه سینتو سپر نکنی جلوی من….!!!
……..
آخر القصه ما با جواز کسب یکی از دوستان پدرم از دادگاه توانستیم بیرون بیاییم و بازداشت نشدیم….!!!
اما برای این که در آینده زیاد عقده ای نشوم این جمله را تقدیم میکنم به آقای قاضی (خ) و آقای کارشناس(غ):
مادرهایتان که مطمئنا آدمهای شریفی بوده اند شما را نزاییده اند که ریده اند………..!
مطمئنا فامیل این دو دوست را کامل و با ذکر جزئیات در پستهای بعدیم خواهم گذاشت!!

دسته‌ها:Uncategorized
  1. هادی
    سپتامبر 29, 2010 در 1:18 ب.ظ.

    سلام تا دو روز دیگر من قاضی میشم میتونی نصیحتم کنی
    ممنون

    • روزبه
      سپتامبر 29, 2010 در 1:24 ب.ظ.

      کجا؟ایران؟…اگه ایران میخوای قاضی شی که نصیحت بردار نیستی….!حالا حتی اگه خودت هم رابین هود باشی و مادرت هم ژاندارک بازهم آلوده میشوی و فاسد…!ولی از شوخی گذشته پروسه بسیار غیر انسانی رو آدم میبینه…

  1. No trackbacks yet.

بیان دیدگاه