110

ساعت 6 صبح تو جاده  بجنورد بودم و داشتم موسیقی فیلم بابل را گوش میکردم که ناگهان یک پراید به من چراغ داد  و از من سبقت گرفت.من با 110 تا کشیدم کنار تا پراید سفید  ویژ کنان از کنارم بگذرد.دو کیلومتر جلوتر پراید سفید منحرف شده بود و داخل چاله آب بی حرکت مانده بود .آهنگ بابل را قطع کردم وبه کاپوت جمع شده ماشین خیره شدم.خواستم توقف کنم اما ترسیدم .حتما از مرگ حتما از این که حتی یک تنفس مصنوعی هم یاد ندارم.به آینه که نگاه کردم دیدم ماشین های زیادی در حال توقف هستند در حالی که سرعت من از 110  رد شده بود.

دسته‌ها:Uncategorized
  1. پاشا
    آوریل 10, 2010 در 3:33 ب.ظ.

    از خوندن این پست فقط قلبم درد گرفت. کاش تو اون حالت -دور از جون- باشم یه اینکاره بیاد بالا سرم . رئال مینویسی ها ولی انگار سوررئاله لامصب

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

