خانه > Uncategorized > ثروت

ثروت

همچنان روزمرگی ها ادامه دارد بعضی وقت ها برای فرار ازاین  وضعیت می روم به کنار چهارراهی پر از ماشین… آنجا که رنگ های چراغ راهنما  رای به حرکت  من میدهند

به خیلی ها راه خواهم داد به آنهایی که در آخرین لحظه از چراغ قرمز گذاشته اند و مستاصلند در رسیدن یا نرسیدن…آنجاست که من حضور به هم میرسانم همچون یک قدیس همچون هری پاتر و راه میدهم به شمایی که در پی  آزادی هستید این گونه است که شما سری تکان میدهید به نشانه تشکر و من لبخندی میزنم از سر خودی که ارضا شده و همین مرا بس برای امروز….

و خدا بزرگ است برای چهارراه های روزهای بعد زندگی!؟ …

روزمرگی های من هم روزی تصادف خواهند کرد در همان چهارراه… وقتی که من و شما همه  رنگ ها را رنگ کرده باشیم و البته که شما همه کوررنگی های عالم را خواهید خرید با اسکناسی که بر جسدم می اندازید….

دسته‌ها:Uncategorized
  1. هنوز دیدگاهی داده نشده است.
  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

