خانه > Uncategorized > راننده تاکسی

راننده تاکسی

بعضی وقت ها مسافر کشی می کنم خب البته آن قدر نیاز به پولش ندارم بیشتر دوست دارم  ببینم چه کسی را سوار میکنم و چگونه آدمی است و اصولا وجهه مشترکی پیدا میکنم بین خودم و او و مثلا موسیقی  ای از  شاهین نجفی یا جولی زناتی؟ اما خب بعضی وقت ها حالم گرفته میشود از این که زنی جوان ابا میکند از سوار شدن بر ماشینم …نمیدانم چه چیزی اعتماد یک زن را جلب میکند ؟به چهره ام در آیینه نگاه میکنم  قبول دارم چهره ای خسته است اما شرور نیست  چشم هایم  هیز نیست  و اصولا در ساعت 7 بعد از ظهر یک روز تابستانی  و در خیابانی شلوغ چه قدر میشود خطرناک بود برای زنی که در صندلی عقب ماشینت نشسته است…!؟ ولی این را بدانید خانم ها که انتقام خواهم گرفت …آن روزی که شما با مردتان در کنار خیابانی ایستاده اید که خورشیدی داغ بر آن بالا ایستاده و یا برودتی ناجوانمردانه  نوک انگشتهایتان را یخ زده مطمئن باشید که سوارتان نخواهم کرد اگر آن مرد سبب اعتمادت به من شود. من مردم و مردها را میشناسم برادر و پدر و شوهر و دوست پسرت را میشناسم  (به من توهین نکن با چیزی از جنس خودم) ….آن لحظه هم  یقین بدان و مطمئن باش  که دوئل ما تک به تک خواهد بود .من با صورتی خسته در برابر تو و تو در برابر جبری که اعتماد را خواهد ساخت…

(زندگی پر از 7 های بعدازظهرهای داغ و سرد است)

دسته‌ها:Uncategorized
  1. هنوز دیدگاهی داده نشده است.
  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

