خانه > Uncategorized > قرینه ها…

قرینه ها…

دیروز روز پدر بود و من هم تحت تاثیر رسانه های وطنی قرار داشتم.برادران صدا و سیما علی گویان در پی پدر میگشتند و روزش را تبریک میگفتند در حالی که من خودم را لعن و نفرین میکردم که چرا علی(ع) را خوب نشناختم تا بتوانم ریط او و روز پدر را پیدا کنم .اما پدر را هر از گاهی میدیدم که از جلویم رد میشود و یا این که از من میخواهد کاری را برایش انجام دهم  من همچنان او را می پاییدم تا باورم شود که او در این  روز پدر است و یادآوری این نکته یرای هردویمان ضروری.همین جا این را هم بگویم که من پدرم را دوست دارم  آدم نازنینی است که کسی درکش نکرده و البته او هم کسی را درک نکرده ولی با این حال من دوستش دارم  آن قدر که نمیتوانم احمقانه و روباتیک وار به او بگویم دوستت دارم روزت مبارک  و الفرار…

خب من فکر میکنم پشت این تبریک گفتن ها فرار است نوعی رفع مسئولیت سالیانه است چیزی است شبیه به ارگ.ا.سم ساده مردانه  و در یک روز خاص همه چیز را تمام میکنیم تا بهانه ای برای یک سال دیگر داشته باشیم.

و باز یک فرار دیگر تا تمام شدن خودمان یا آن طرف….

اما دیروز از این حیث جالب بود که من پیش علی آقا رفتم علی آقا فیلم کرایه میدهد قرار بود برای من دو تا از فیلم های کن امسال را از رو آرشیوش رایت کند اما طبق معمول یادش رفته بود .وقتی که از خواستم از مغازه اش بیرون بیایم بهش گفتم:

پس  عجالتا همین دو تا را برایم بزن و علی آقا گفت:چشم و من هم در پایان گفتم :یا علی و سرم را انداختم پایین و آمدم بیرون

در زندگیم در برابر دو کلمه مقاومت کردم یکی عجالتا و دیگری یا علی(دو تکه کلام بی جانشین پدرم)

اما دیشب هردویش را گفتم بی هیچ مقاومتی و مطمئنم از امروز تا روز پدر سال بعد به زبانشان نخواهم آورد

حتما دارم پدر میشوم و خودم خبر ندارم…

ولی کاش پدرم(عجالتا) این موضوع را میدانست…

دسته‌ها:Uncategorized
  1. هنوز دیدگاهی داده نشده است.
  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

